Teren

XA
Kraj prawie ze wszystkich stron otoczony przez morze, wszak jego potęga zbudowana została na półwyspie. Słynie on z wydobywania kamieni szlachetnych głównie diamentów, dzięki górom położonym przy północno-zachodniej granicy. Pomimo niezbyt imponujących rozmiarów oraz na pierwszy rzut oka surowo wyglądających mieścin, opływa on w luksusie. Można to dostrzec głównie w stolicy, gdzie nie ujrzysz żebraka, czy bezdomnego, a jedynie kwitnącą kulturę.
WIĘCEJ ↪
AVAYA
Kult przyrody jest charakterystyczny dla tego państwa, aż do dziś ostała się tu starożytna wiara w bóstwa żywiołów. Niestety Avaya, pomimo korzystnych warunków do rozwoju, zdaje się stać w miejscu. Tutejsi ludzie nadal trudzą się łowiectwem, zamiast choćby spróbować handlu drewnem- jednym z najłatwiej tu dostępnych surowców. Ponadto znajdziemy tu tylko jedno miasto, jakim jest Feris. Pozostałe miejscowości są skupione wokół stolicy, a mowa tu o nielicznych wsiach.
WIĘCEJ ↪
BAEL
Jedno z największych, a także najbogatszych państw. Poprzecinane jest przez szlaki handlowe, na czym głównie zbudowano jego potęgę. Jednak również szczyci się ono bardzo wysokim poziomem przestępczości, głównie w sferze rabunkowej. Widoczne jest tu rozbicie pomiędzy człowiekiem biednym, a tym niewymownie bogatym. Z czego temu drugiemu obrywa się najbardziej- złodzieje nigdy nie śpią.
WIĘCEJ ↪
MEDORO
Rwąca rzeka dzieli Medoro na dwoje. Jest to kraj niestabilny, pustoszony przez ciągle trwające wojny domowe. Północna, mniejsza część państwa należy do istot nadprzyrodzonych, chcących podporządkować sobie południe. Jednak ludzie, jak to ludzie, swojego nie zamierzają oddać, pomimo faktu bycia na prostej drodze do przegranej. Trzecia ze stron konfliktu skryła się na pustyni, tworząc swoiste państwo w państwie, którego na razie nikt inny nie chce. Owi nomadzi są chyba jedyną spokojną grupą w Medoro.
WIĘCEJ ↪
VEE
Przykład tego, że warto czasami dać sobie spokój i skorzystać z okazji. Początkowo Vee było największym z miast Medoro, jednak mieszkańcy zmęczeni wieczną walką pomiędzy rodakami, postanowili oddzielić się od reszty. Skorzystawszy z okazji, odcięli spory kawałek państwa i stworzyli swoje własne. Potem poszło już z górki- wykorzystano morskie, jak i ziemskie zasoby. Kraj ten słynie z eksportu najlepszego mięsa, niezliczonych owoców morza oraz luksusowych tkanin.
WIĘCEJ ↪
LAO
Ostoja spokoju, a także państwo izolujące się od pozostałych. Stworzone zostało wieki temu, wręcz uważane jest za kolebkę cywilizacji. Jego mieszkańcy są po prostu specyficzni w swoim sposobie bycia, przynajmniej dla osób innych narodowości. Nader inteligentni, a jednak dążący do życia w harmonii z Matką Naturą. Niestety obcy nie są tu mile widziani, plotki głoszą, że ostatniego śmiałka, próbującego wkroczyć na tereny Lao [nazywanego też Laosem], stracono. Cóż, można i tak.
WIĘCEJ ↪
LUX
Lux, czy też Wyspa Uciekinierów, jest specyficznym krajem, o ile można ją tak mianować. Składa się z niezależnych od siebie osad oraz coraz częściej powstających miasteczek. Przybysze znajdą tu bogactwo kulturowe, związane z różnorodnością mieszkańców. Właśnie stąd głównie pochodzą istoty o mieszanym pochodzeniu rasowym- nikogo nie dziwi ork o lekkiej budowie charakterystycznej dla ludzi, czy dziecię elfa leśnego i mrocznego. Mówi się, że wyspa ta zmienia każdego przybyłego. Ile w tym prawdy? Przekonaj się sam, dzielny podróżniku.
WIĘCEJ ↪
DEST
Potęga militarna Senevey, najwięksi z wojowników, a także mistrzowie inżynierii- tym może poszczycić się Dest. Miejscowi od maleńkości przygotowywani są do walki, hartuje się ich ducha, uczy posłuszeństwa dowódcy. A to wszystko rozwinęło się w ciągu niespełna pięćdziesięciu lat. Król Teon zmienił podupadające państwo w największe zagrożenie militarne dla reszty świata, jednocześnie odbudowując krok po kroku ruiny, tworząc surową kulturę, typową dla wojów.
WIĘCEJ ↪
DELAA
Gęste lasy skrywają wiele tajemnic, dają poczucie bezpieczeństwa dla mieszkańców tejże cudownej krainy. Kraj ten zamieszkują jedynie mroczne elfy, dobrowolnie odgradzając się od reszty świata. Głównie dzięki takiemu postępowaniu, natura pozostała niezmieniona, przynajmniej na zewnątrz. Bowiem miasta, wsie, osady znajdują się pod ziemią, gwarantując bezpieczeństwo wszystkim obywatelom. Niestety wejście na terytorium Delaa, oczywiście bez pisemnego zaproszenia lub dokumentu od władcy, kończy się egzekucją.
WIĘCEJ ↪

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz